اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

تکست آهنگ حمید هیراد رسوایی

Text  Music Hamid Hiraad Rosvayi  

عاشق تر از آنم که دمی خام شوم من
با بوی سر زولف تو آرام شوم من
عاشق تر از آنم که تو را یار بدانم
من عاشقمو جز تو خریدار ندارم
راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من
ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من
جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو
جان منو نگار من در دل من ترانه شو

متن آهنگ  حمید هیراد رسوایی

دل دل دلی دلی
دل دل دلی دل
ای جان ای دلی دلی
دل دل دلی دلی
مجنون شیدا منم عاشق لیلا
منم سر سپرده و اسیر اون نگاه زیبا
مجنونمو شیدا و منم عاشق لیلا
منم سر سپرده و اسیر اون نگاه زیبا
راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من
ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من
جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو
جان منو نگار من در دل من ترانه شو
راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من
ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من
جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو
جان منو نگار من در دل من ترانه شو

دل دل دلی دلی
دل دل دلی دل
ای جان ای دلی دلی
دل دل دلی دلی

دل دل دلی دلی
دل دل دلی دل
ای جان ای دلی دلی
دل دل دلی دلی

ترانه سرا : حمید هیراد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی