اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ میخوام این شم از پوریا پوتک

نوع آهنگ : رپ اجتماعی |||| همراه با تکست / متن آهنگ ||||

شعیه هم کشت ولی با صلح موفق باشن ولی من هنوز همونم …

در ادامه مطلب با ما همراه باشید


که میخوام با خدا باشم با انسانیت درونم
رخصت بده مرتیکه
بذار بگم برات از دردی که
توش پنهان صد حرفی که
خون کرده جیگرم را
نمیدونم بگم اما
حرف من حکم پشتشه
گله ای که سگش بی وفاس چرا گرگ کشته شه
لیلی حوزک بروسلی با قوزک
افتاد تو خلیج فارس و مملکت و گوه زد
یه توپ دارم قلقلیه میزنم زمین هوا میره
ولی وقتی میوفته مملکت و بگا میده
لیلی حوزک بروسلی با قوزک
افتاد تو خلیج فارس و مملکت و گوه زد
یه توپ دارم قلقلیه میزنم زمین هوا میره
ولی وقتی میوفته مملکت و بگا میده
هیچ کس نفهمید سور نارفیق
بدتر از وحشی که بهش میگی به رام شدی
اهلی شدی و به عرفان رسیدی
رسیدی قله قاف و مملکت و به ابهام کشیدی
فدایی مملکتی هستی که توش راست نیست
هیچ گلی به خوش بویی گل یاس نیست
تیک تاک ساعت مودمو عوض میکند

دانلود آهنگ میخوام این شم از پوریا پوتک
بزرگ کوچیک کیه درونم رو حرص میکند
خنجری پشتم نبود زدم نیش رو خودم
نقطه اوج رو دیدم
پیشرو شدم
استپ استپ فهمیدم که یه ادم پخته ام
بعد به خودم گفتم همه عقبیا به تخمم
عقبیا به تخمم
به تخمم به تخمم
اها
لیلی حوزک بروسلی با قوزک
افتاد تو خلیج فارس و مملکت و گوه زد
یه توپ دارم قلقلیه میزنم زمین هوا میره
ولی وقتی میوفته مملکت و بگا میده
لیلی حوزک بروسلی با قوزک
افتاد تو خلیج فارس و مملکت و گوه زد
یه توپ دارم قلقلیه میزنم زمین هوا میره
ولی وقتی میوفته مملکت و بگا میده
برای من زیبا نیست
برای اون زیباست
برای او زیبا نیستم
برای آن زیبام
زیبای من و تو رو چشم ها میبینین
گل زیبایی هایشان از ریشه های سیاه میگیرن
دستم را رد کرد چون دست دیگری گرم است
دست من یخ زد

متن آهنگ میخوام این شمx

دست های او هم زد
دست ها بهانن قلب ها به هم گرمن
از همین دستا ادما بدها به هم کردن
اصلا همین دست ها مقصر انجام هر دردن
پلیس برای این بود که دست هاتو زد دست بند
تیک تاک عقربه عمرم و ورق میزند
چشم ادم ها به زندگیم سرک میزند
گوش ها میشنوند
قلب ها میشکنن
با هر تیکه ناگواری سوزنی میشه تنم
علم بهتر است یا ثروت
کون لق جفتشون
بروسلی برگشت اینا ریخته پر و کرکشون پوریا پوتک
میخوام کسی بشم که هیچکی نیست هیچکی

نظرات (۱)

  • یبیبیبییببی
  • شما به چه حقی اینا رو منتشر میکنید 

    اجازه ارتیست رو دارید؟؟؟

    پاسخ:
    بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی