اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ امیر رشوند شدی ماهم

 Amir Rashvand - Shodi Maham

تکست آهنگ جدید امیر رشوند به نام شدی ماهم در ادامه مطلب...

کی میتونست غمو از من بگیره اصلا نمیره یادم
میخوام دنیا دوباره مارو ببینه با هم تو این روزای سرد و تاریک و سیاهم
تو شدی ماهم
نفس من دیگه به نفسای تو بنده کی میتونه حتی شبیهت بخنده
تو نباشی کنارم کیو دارم بی قرارم
نفس من دیگه به نفسای تو بنده کی میتونه حتی شبیهت بخنده
تو نباشی کنارم کیو دارم بی قرارم
منم آروم آروم آروم خودم مث قلبم عاشق شدم
خودمو یادم رفته دیگه ثانیه ثانیه فکر توام
توی حرف حرف حرف حرفام تویی تنها کسی رو که میبینه چشمام تویی
شک ندارم اونیو که بیشتر از همه میخوام تویی
نفس من دیگه به نفسای تو بنده کی میتونه حتی شبیهت بخنده
تو نباشی کنارم کیو دارم بی قرارم
نفس من دیگه به نفسای تو بنده کی میتونه حتی شبیهت بخنده
تو نباشی کنارم کیو دارم بی قرارم

نظرات (۱)

  • آقای محسن موسوی
  • ترانه قشنگیه.ای کاش آهنگش هم میزاشتید توی وبلاگتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی