اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ سارن بازی

Saaren-Baazi

تکست آهنگ جدید سارن به نام بازی در ادامه مطلب...

 

من از دارِ دنیا یه خودمو داشتم اونم به تو باختم
من سوختم و ساختم
تو حق نداری حسیو که دارم به بازی بگیری
کاش منم ببینی

تو که اهل دوری نبودی
با من دیگه چرا وای به حالم که تنهام
امید من بودی من آدم بدی نبودم
یه جای کارم خرابه این دنیارو بلد نبودم
من اصلا هیچکس نبودم

تو که اهل دوری نبودی
با من دیگه چرا وای به حالم که هر بار
رو به روی من بودی من آدم بدی نبودم
یه جای کارم خرابه این دنیارو بلد نبودم
من اصلا هیچکس نبودم

 

تکست آهنگ بازی سارن

 

دوباره شب و روز من شده به تو فکر کنم
یه گوشه توو خلوتم عکساتو چک کنم
نمی تونم دَووم بیارم توو جایی که نباشی تو
نباشی تو
نگاه به قاب عکست کنم دلم بشکنه
دلم لک زده بازم صداتو بشنوه
دلم لک زده بازم صداتو بشنوه
بشنوه

تو که اهل دوری نبودی
با من دیگه چرا وای به حالم که تنهام
امید من بودی من آدم بدی نبودم
یه جای کارم خرابه این دنیارو بلد نبودم
من اصلا هیچکس نبودم

تو که اهل دوری نبودی
با من دیگه چرا وای به حالم که هر بار
رو به روی من بودی من آدم بدی نبودم
یه جای کارم خرابه این دنیارو بلد نبودم
من اصلا هیچکس نبودم

نظرات (۲)

اهنگش خیلی قشنگیع دانش کنید 

البتع سارن خودشم عشقع♥️

عالیهههههههه منم این اهنگو واسه عشقم خوندم که از وجودم خبر نداره اما قراره بهش پیام بدم که از وجودم خبر دار شه..... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی