اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۱
  • ۰

عکاسی رامین بیباک

متن آهنگ جدید رامین بی باک به نام عکاسیx


یه چیزی توو رنج و عذاب نوشتم

میونِ بیدار و خواب نوشتم

هیچی نگفتم و فقط ، نوشتم

رابطمونو خط به خط نوشتم

توو آسمونِ یکی دیگه ماهی

تقدیر من اینه ، تو بی گناهی

من اومدم فقط واسه عکاسی

تو هم به روت نیار منو میشناسی

حتی اگه برات غریبه باشم

خودم میخوام گل رو سرت بپاشم

حتی اگه برات غریبه باشم

خودم میخوام گل رو سرت بپاشم

یه وقت نگی عکاسِ خوبی نبود

احساسِ من احساسِ خوبی نبود

ببخش اگه تو عکسِ کم گذاشتم

بیشتر از این طاقتشو نداشتم

من که دلم توو این عروسی بد سوخت

نمیدونم از عکساتون چقد سوخت

من اومدم فقط واسه عکاسی

تو هم به روت نیار منو میشناسی

تو هم به روت نیار منو میشناسی

تو هم به روت نیار منو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی