اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

بعضی از ستاره ها به جای محو شدن می سوزند. این ستاره ها تکامل خود را در انفجارهای عظیم کیهانی موسوم به ابرنواختر یا سوپرنوا به پایان می رسانند.

 

هنگامی که ابرنواخترها منفجر می شوند ، آنها با فاصله 9000 تا 25000 مایل (15000 تا 40،000 کیلومتر) در ثانیه مواد را به فضا منتقل می کنند. این انفجارها مقدار زیادی از مواد موجود در جهان را تولید می کنند - از جمله برخی عناصر مانند آهن که سیاره ما و حتی خود ما را تشکیل می دهند. عناصر سنگین فقط در ابرنواخترها تولید می شوند ، بنابراین همه ما بقایای این انفجارهای دور را در بدن خود حمل می کنیم.

 

ابرنواخترها عناصر غنی کننده را به ابرهای فضایی غبار و گاز ، تنوع بین ستاره ای بیشتر اضافه می کنند و یک موج شوک تولید می کنند که ابرهای گاز را فشرده می کند تا به تشکیل ستاره جدید کمک کند.

 

اما فقط چند ستاره منتخب به ابرنواختر تبدیل می شوند. بسیاری از ستاره ها در اواخر زندگی خنک می شوند تا روزهای خود را به عنوان کوتوله های سفید و بعداً کوتوله های سیاه به پایان برسانند.

ستاره همجوشی

 

اما ستاره های عظیم ، چندین برابر بزرگتر از خورشید ما ، ممکن است هنگامی که سوخت فرآیند همجوشی هسته آنها تمام شود ، یک ابرنواختر ایجاد کنند. همجوشی ستاره یک فشار رو به بیرون ثابت را ایجاد می کند ، که در تعادل با نیروی گرانشی کشیده به درون خود ستاره وجود دارد. وقتی همجوشی کند می شود ، فشار خروجی افت می کند و هسته ستاره تحت نیروی جاذبه شروع به جمع شدن می کند - هرچه بیشتر متراکم و داغ می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی