اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ حمید هیراد ماه من

Text Music Hamid Hiraad Mahe Man

گفتم بیا ای ماه من ای روز و شب همراه من
تنها و غمگینم مکن رسوا تر از اینم مکن
عشق تو شد دنیای من پنهان من پیدای من
مجنون شدم بازم مکن ای نازنین نازم مکن
حال و هوای این دل خرابمو میدونی
تو پای حرفای دل عاشق من میمونی
تمام سرمستی دنیای من اون چشماته
قسم به اون ناز نگات وجود من همراته

تکست آهنگ حمید هیراد ماه من

یه خاطره یه پنجره یه بغض نیمه کاره حی و حاضره
تا بشکنه سکوتمو تمام خنده های تو موثره
چه حالی داره این شبا رو با یاد تو سر کردن
تموم دنیا رو از عشق پاک تو با خبر کردن
حال و هوای این دل خرابمو میدونی
تو پای حرفای دل عاشق من میمونی
تمام سرمستی دنیای من اون چشماته
قسم به اون ناز نگات وجود من همراته

ترانه سرا : حمید هیراد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی