اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

عشق یعنی امیر آمین

بدو پیش تو مست مستم تا هرجا بگی هستی هستم

به دلت وصل وصلم کسی غیر تو نه

هرجایی که تو شادی شادم تو چشات عشق و داده یادم

شدی دارو ندار یه آدم دیوونتم من

 هی به تو میگم که دلم وصل توه کی

مال این عاشق دیوونه میشی پس

نکنه یکی دیگه جام تو دلت هس

 تو دلت هست

عشق یعنی یک بشه دو  از پیشم جایی نرو

حتی واسه یه لحظه آخ که من با خنده هات نفسم میره برات

 خوبه دل اینجوری به لرزه

همه چی جوره کنارت کسی نیست بخوادت مثل من این همه عاشق 

با تو این زندگی داره دوباره واسه من یه دنیا خوشبختی میاره

من که عاشقت شدم دور همه رو خط بکش

وقتی که تو کنارمی نمیادش هیچکی به چش

من که طاقت کمه یکم هوامو داشته باش

دلی که دزدیدی ازم بیار بذارش سرجاش

عشق یعنی یک بشه دو از پیش من جایی نرو

حتی واسه یه لحظه 

آخ که من با خنده هات نفسم میره برات خوبه که دل اینجوری بلرزه

عشق یعنی یک بشه دو .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی