اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ شب عشق مهدی مطلق


امشب شب عشقه امشب شب ماست

امشب دستاتو دارم تو دستام

امشب تا همیشه میمونی تو قلبم

 امشب پر از شوق فردام

امشب همه میان عشق منو میبینن

امشب همه می فهمن دنیامی

امشب توی قلبم احساس یه عشقه

امشب همه میدونن رویامی

(عشق من با من باش با من باش و دنیامو غرق خوبی کن

این احساس یه رویاس معنای آرامشم با من‌خوبی کن)۲

چه خوبه این خواستن چه خوبه این عشق

چه خوبه امشب همه خوشحالن

چه خوبه وقتی دارم میبینم

امشب همه به عشقشون می‌بالن

(چقدر زیباست امشب امشب شب ماست

امشب شب عشقه امشب یه رویاست)۲

(عشق من با من باش با من باش و دنیامو غرق خوبی کن .

این احساس یه رویاست معنای آرامشم با من خوبی کن)۲

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی