اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ سجاد برخورداری


خواستم بهت چیزی نگم گفتم ندونی

دیوونه تر میشم بدون تو میدون

این زندگی بی تو که پایانی نداره

سعی کن بیایی عاشقم باشی دوباره

این جای خالیه توه اینجا کنارم

از دوری تو این چشا هرشب می باره

احساس من نسبت به تو عوض نمیشه

این مرد تنها چشم به راهته همیشه

لحظه های با تو بودن قصه های ناتمومه

اون همه خاطره از تو منو از پا در میاره.

با توبودن آرزومه بغضی هرشب توگلومه

زندگی بعد تو انگار از چشای کینه خونه

وقتی بارون میزنه رو گونه های غم زده م، من هنوز یاد تو هستم

تو خیال با تو بودن چشم به رات تو این خیابون من به یاد تو نشستم  

لحظه های با تو بودن قصه های ناتمومه

اون همه خاطره از تو منو از پا در میاره

با توبودن آرزومه بغضی هرشب توگلومه

زندگی بعد تو انگار از چشای کینه خونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی