اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ صالح صالحی به نام ببین هوارو

Text Music Saleh Salehi Called Bebin Havaro

د آخه ببین هوارو دلت میاد نیای
بزنیم بغض زیر بارون 
شب و هر شب تو خیابون
دل شهر تنگه برامون دلت میاد نیای

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ ببین هوارو از صالح صالحی 

جانه من و جان توئه عشقم دریایی چشمم
بد و خوب هرچی که باشی تو زیبایی به چشمم
آخ که من عاشق اینم سر روی شونم بذاری
خوشبحالت که یه عاشق مث منه یه دیوونه داری
سفره ی دلو وا کنم پیش کی آخه حرفاتو به کی بگی
داره داد میزنه چشام میگه مجنونم
دلو داری دق میدی بخدا منو میذاری بری به کجا
کی واسم عین تو میشه دردت به جونم
تو اصن یادته مارو دل تنگ و بی قرارو
د آخه ببین هوارو دلت میاد نیای
بزنیم بغض زیر بارون شب و هر شب تو خیابون
دل شهر تنگه برامون دلت میاد نیای

متن آهنگ ببین هوارو از صالح صالحی 

سفره ی دلو وا کنم پیش کی آخه حرفاتو به کی بگی
داره داد میزنه چشام میگه مجنونم
دلو داری دق میدی بخدا منو میذاری بری به کجا
کی واسم عین تو میشه ، دردت به جونم
سفره ی دلو وا کنم پیش کی آخه حرفاتو به کی بگی
داره داد میزنه چشام میگه مجنونم
دلو داری دق میدی بخدا منو میذاری بری به کجا
کی واسم عین تو میشه ، دردت به جونم
جانه من و جان توئه عشقم دریایی چشمم
بد و خوب هرچی که باشی تو زیبایی به چشمم
جانه من و جان توئه عشقم دریایی چشمم
بد و خوب هرچی که باشی تو زیبایی به چشمم

ترانه: میلاد فلاح

خواننده: صالح صالحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی