اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۱
  • ۰

متن ساشا امین به نام رگ خواب , تکست ساشا امین به نام رگ خواب

رگ خوابم تو دستاته ولی بیا با من باش یه کمی  نزار از تو دل بکنم .

تو که میدونی وابسته شدم از دوریت خسته شدم منو برگردونم به خودم

دل مغرورو شکوندی به چه روزی تو کشوندی که تو خوابم نمی دیدم

غم دوری تو کم‌نیست تو ببین دل تو دلم نیست واسه تو جونمو میدم

(دونه دونه دونه اشکام و ببین که میریزن رو زمین بی تو دنیا رو نمیخوام

بیا و بمن حرفاتو بزن بشه این فاصله کم از ته دل تورو میخوام)۲

اونکه از قهرت میمیره منم به آب و آتیش میزنم چی شد عشقت زد به سرم

دلو بدحوری بردی بانگات نمیزارن اون دوتا چشمات تورو از یادم ببرن

دل مغرورو شکوندی به چه روزی تو کشوندی تو خوابم نمیدیدم

غم دوری تو کم نیست تو ببین دل تو دلم نیست واسه تو جونمو میدم

(دونه دونه دونه اشکامو ببین که میریزن رو زمین بی تو دنیا رو نمیخوام

بیا و به من حرفاتو بزن بشه این فاصله کم‌از ته دل تورو میخوام)۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی