اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

Reza-Bahram-Adame-Sabegh

متن آهنگ رضا بهرام آدم سابق

Reza Bahram - Adame Sabegh

تکست آهنگ جدید رضا بهرام به نام آدم سابق در ادامه مطلب...

 

آخر یک نفر خسته و تنها ماند

آخر بغض من پیش دلت جا ماند

بی تو آدم سابق نشدم

من دگر عاشق نشدم

بردی هوای مرا

حیف که ماجرای هم نشدیم

ما برای هم نشدیم

بردی تو جان مرا

پر پر کردم گل باغ غرورم را

تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد

که رفت از یاد من غمهای این دنیا

پر پر کردم گل باغ غرورم را

تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد

که رفت از یاد من غمهای این دنیا

 

تکست آهنگ آدم سابق رضا بهرام

 

به تقاص کدام کاره من

شده است غم تو یاره من

چه خزانِ بدی بهار من

نکند ببری از یادم

چه کنم ندهی بر بادم

دل تو نرسید به فریادم

پر پر کردم گل باغ غرورم را

تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد

که رفت از یاد من غمهای این دنیا

پر پر کردم گل باغ غرورم را

تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد

که رفت از یاد من غمهای این دنیا

نظرات (۱)

  • ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ
  • من عاشق صدا و متن آهنگ های رضا بهرامم

    همشهری خودمه دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی