اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ رضا بهرام گل مریم

Reza Bahram - Gole Maryam

متن آهنگ رضا بهرام گل مریم

تکست آهنگ جدید رضا بهرام به نام گل مریم در ادامه مطلب...

♫♫♫

ای گل مریم خوابتو دیدم باز توی رویایی دلنشین و دلباز

گفتم از عشق و ساده خندیدی میوه ی عشقو از دلم چیدی

اما یک لحظه بی تو بارون شد فهمیدم خوابم دنیا زندون شد

این گل مال منه دس به شاخه هاش نزنید

این گل مال منه از گلبرگاش دل بکنید

این گل مال منه دس به شاخه هاش نزنید

این گل مال منه از گلبرگاش دل بکنید
این بار که میای بارونو بیار رو شنه ی من
تو خونه ی من درداتو بذار
درداتو بذار رو شونه ی من شاید که خزون
رفتش بی نشون از باغ بهار
این گل مال منه دس به شاخه هاش نزنید
این گل مال منه از گلبرگاش دل بکنید
این گل مال منه دس به شاخه هاش نزنید
این گل مال منه از گلبرگاش دل بکنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی