اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ مهران آتش به خوابم بیا

Text Music Mehran atash Be khabam bia

♫♫♫

به خوابیم بیا پشتِ تنهاییم

هنوزم کسی نیست هنوزم غمِ

منو مبتلا کن

به گریه به بارون

که این بی تو بودن هنوزم کمِ

به خوابم بیا زندگیمو بگیر

تو باشی به این برزخ هم راضی ام

به اینکه ندونم دلت با کیه

به اینکه ندونم کجامو کیم

صدات کردم از پشت تنهاییام

صدامو شنیدی ولی دیر بود

یه شب اومدی بی هوا صبح شد

تو از راه رسیدی ولی دیر بود

صدات کردم از پشت تنهاییام

صدامو شنیدی ولی دیر بود

یه شب اومدی بی هوا صبح شد

تو از راه رسیدی ولی دیر بود

یه کوهم که یک اشاره فقط

تو میتونی آبم کنی و بری

اگه شونه هام امن و آروم نیست

چه بهتر خرابم کنی و بری

به خوابم بیا زندگیمو بگیر

تو باشی به این برزخ هم راضی ام

به اینکه ندونم دلت با کیه

به اینکه ندونم کجامو کیم

صدات کردم از پشت تنهاییام

صدامو شنیدی ولی دیر بود

یه شب اومدی بی هوا صبح شد

تو از راه رسیدی ولی دیر بود

صدات کردم از پشت تنهاییام

صدامو شنیدی ولی دیر بود

یه شب اومدی بی هوا صبح شد

تو از راه رسیدی ولی دیر بود

صدات کردم از پشت تنهاییام

صدامو شنیدی ولی دیر بود

یه شب اومدی بی هوا صبح شد

تو از راه رسیدی ولی دیر بود

صدات کردم از پشت تنهاییام

صدامو شنیدی ولی دیر بود

یه شب اومدی بی هوا صبح شد

تو از راه رسیدی ولی دیر بود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی