اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ حجت اشرف زاده دلتنگ توام

Hojat Ashrafzadeh - Deltange toam

متن آهنگ جدید دلتنگ توام از حجت اشرف زاده در ادامه مطلب...

 

ای در این حادثه ها ، نام تو آرامشِ من

ای حواست به من و ، حال دل سرکش من

ای خیالِ خوش لبخند تو امنیت من

ای تو همسایه و هم گریه و هم صحبت من

دلتنگ توام که به داد دلم برِسی

تا عشقِ تو را نفسی ندهم به کسی

دلتنگ توام ، دلتنگ توام

من گمشده ام تو مرا به خودم برسان

تا با نفست بتپد ، دلِ تنگِ جهان

هی نبضِ زمان ، ای قلب جهان

قامتِ عشق در آیینه ماه افتاده

بر دلم شوری از این عشق به راه افتاده

میشود دور تر از چشمِ جهان دورِ تو گشت

ای که تنهایی تنها به تو باید برگشت …

دلتنگ توام که به داد دلم برِسی

تا عشقِ تو را نفسی ندهم به کسی

دلتنگ توام ، دلتنگ توام

من گمشده ام تو مرا به خودم برسان

تا با نفست بتپد ، دلِ تنگِ جهان

هی نبضِ زمان ، ای قلب جهان

نظرات (۱)

اهنگه خیلی قشنگیه^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی