اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

http://s10.picofile.com/file/8395631000/Sina_Derakhshande_Soghoot.jpg

متن آهنگ سینا درخشنده سقوط

Sina-Derakhshande-Soghoot

متن آهنگ جدید سینا درخشنده به نام سقوط در ادامه مطلب...

من نذاشتم تو بفهمی

یه جاهایی کم آوردم

رو به روت زمین نخوردم

تو نباختی من نبردم

خط زدم آرزوهامو گفتم آرزو ندارم

من همه چیمو گذاشتم تا کنارت کم نیارم

زورم به تو نمیرسه

هر شب سکوت میکنم

تو اوج میگیری که من انقد سقوط میکنم

فکر تو پیرم کرده که جونی نمونده توو تنم

تو زندگی کن اونی که ایستاده میمیره منم

اشتباه من تو بودی عشقمو اصلا ندیدی

برو من تهشو میبینم

که بی من کجا رسیدی

غرورت کار میده دستت حواست باشه میبازی

کاش مثلِ من توی عشقت خونتو رو آب نسازی

کجایی عزیزم

زورم به تو نمیرسه

هر شب سکوت میکنم

تو اوج میگیری که من انقد سقوط میکنم

فکر تو پیرم کرده که جونی نمونده توو تنم

تو زندگی کن اونی که ایستاده میمیره منم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی