اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام پایان تازه

متن آهنگ پایان تازه از بابک جهانبخش

Babak Jahanbakhsh - Payane Taze

جدیدترین آهنگ بابک جهانبخش در ادامه مطلب

خالی نمیشم از غمی که حقِ من نیست

روزی هزار بار مُردم و ، غم هام نمُردن

این گریه ها یِ کهنه یِ بی وقفه یِ من

انگار از تاثیر هیچ ، بویی نبُردن

یه عمره که از دور منو دریا میبینن

اما درونم چیزی جز سراب و غم نیست

من از خودم گلایه دارم دردم اینجاست

این زندگی چیزی که من میخواستم نیست

از من فقط یه اسم مونده و ، یه سایه

اما میدونم هیشکی جز من متهم نیست

این اعتراف آغازِ یک پایان تازه است

این زندگی چیزی که من میخواستم نیست

از من فقط یه اسم مونده و ، یه سایه

اما میدونم هیشکی جز من متهم نیست

این اعتراف آغازِ یک پایان تازه است

این زندگی چیزی که من میخواستم نیست

این زندگی چیزی که من میخواستم نیست

این فاجعه دائم داره تکرار میشه

پنجره ای که رو به دیوار ، باشه هر روز

بعد از یه مدت از خودش بی زار میشه

مثل یه پروانه که وابسته است به پیله اش

شاید نمیخواستم به دنیا پا بزارم

مثلِ یه ماهی که پُر از وحشت آبه

روزهای خیلی سختی رو ، در پیش دارم

از من فقط یه اسم مونده و ، یه سایه

اما میدونم هیشکی جز من متهم نیست

این اعتراف آغازِ یک پایان تازه است

این زندگی چیزی که من میخواستم نیست

از من فقط ، از من فقط یه اسم مونده و یه سایه

اما میدونم هیشکی جز من متهم نیست

این اعتراف آغازِ یک پایان تازه است

این زندگی چیزی که من میخواستم نیست

نظرات (۱)

خیلی زیبا بود

لطفا شما هم ما را دنبال کنید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی