اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

 

آدینه چارتار

متن آهنگ آدینه از چارتار

Text Music Chaartaar Adineh

آدینه چارتار

میگدازد سینه ی من
سینه ام آیینه ی من
پس کجا جویم تو را

من که سر تا سر خموشم
مسته بی اندازه نوشم

پس کجا جویم تو را
پس کجا جویم تو را

من که شیدا شدنم محو پیدا شدنم
عابری گم شده در کوی رها شدنم

من که سر تا سر خموشم
مسته بی اندازه نوشم

پس کجا جویم تو را
پس کجا جویم تو را

من به خوابی که آدینه دیدم
شاعری مرده در سینه دیدم

فارغ و در زدنم (!) قید سر زدنم
نغمه ای بر لب این شوق صدا شدنم

من که سر تا سر خموشم
مسته بی اندازه نوشم

پس کجا جویم تو را
پس کجا جویم تو را

 

منبع: متن آهنگ های چارتار

نظرات (۱)

سلام . خیلی متن زیبایی بود . دنبالتون کردم می تونید دنبالم کنید ؟

پاسخ:
حتما ♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی