اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ حمید عسکری به نام کجای دنیامی

Text Music Hamid Askari Called Kojaye Donyami

کجا گمت کردم کجای دنیامی 
که هرجارو گشتم رسید به تنهایی
این رابطه ام مث عشقای قبلی شد 
چند روز بعد عشقم واسه تو عادی شد

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ کجای دنیامی از حمید عسکری 

این رابطه ام مث عشقای قبلی شد 
میگی یه چی کم بود که آخرش این شد
میگی کم آوردم تو عشق بد آوردم 
لعنتی چی میگی من که واست مردم
کجا گمت کردم کجای دنیامی 
که هرجارو گشتم رسید به تنهایی
این رابطه ام مث عشقای قبلی شد 
چند روز بعد عشقم واسه تو عادی شد

من تو چشای کی جز تو نگاه کردم 
کی به چشات اومد کجا گمت کردم
من از همه دنیام تنهایی سهمم شد 
صد بار به خاطرت با همه حرفم شد
کجا گمت کردم کجای دنیامی 
که هرجارو گشتم رسید به تنهایی
این رابطه ام مث عشقای قبلی شد 
چند روز بعد عشقم واسه تو عادی شد


ترانه: حمید عسکری

خواننده: حمید عسکری

نظرات (۱)

  • پوریا قلعه
  • زیبا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی