اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ خط و نشان آرون افشار

Text Music Aron Afshar – Khato Neshan

https://textband.ir/wp-content/uploads/2019/04/Aron-Afshar-Khato-Neshan-768x768.jpg

 

 

بی من نتوانی این خط و نشان
لبریزم از عشق آرامش جان

باران ببارد عجب حال خوشی
شاید ندانی ولی باعثشی

بی من نتوانی این خط و نشان
لبریزم از عشق آرامش جان

باران ببارد عجب حال خوشی
شاید ندانی ولی باعثشی

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم
سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم
سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

 

با دل من جنگ نکن من که تسلیم توام
تو که هر خوابی ببینی تعبیر توام

زد هوایت به سرم دل بی قرار
بی خبرم باز تمنای تو داره

 

متن آهنگ آرون افشار خط و نشان

 

تو همان قصه ی ناگفته ی پنهان منی
ساحل امنی و تو موج خروشان منی

تو که نزدیکی به من حال عجیبیه
تو دلم اگه بارون بباره

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم
سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم
سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی