اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ خلسه حامد همایون

Lyrics Music Hamed Homayoun Khalse

ترانه و شعر آهنگ خلسه حامد همایون

یه وقتا خیلی بهونه گیری اما از این دل بیرون نمیری
یه پای ثابت تو لحظه هامی هر جا که میرم تو هم باهامی

چشات مثه دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دو چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره

چشات مثه دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دو چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره

تکست آهنگ خلسه حامد همایون

گذشتن از این احساس که کار من نیست تو که نباشی عشقی کنار من نیست
نترس عزیزم تا من تو لحظه هاتم غمت نباشه هیچ وقت من که باهاتم , من که باهاتم

چشات مثه دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دو چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره

چشات مثه دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دو چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره

**

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی