اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۱
  • ۰

متن آهنگ چشماش هیما بند

تو چشمام‌نگاه کن ببین بهت مریضه

میدونی‌که تو عشقت خیلی برام عزیزه

خودت بمون تو قلبم آخرین نباشی دل میمیره

اینو بدون که به عشق تویی عمره که اسیره

بیا برگرد تا که ببینی برام تو بهترینی

ببین چقدر می خوام تورو تو خیلی به دل میشینی

تو قلبم یه جایی برات کنار گذاشتم

آخه من شبیهت هیچ کی رو دوست نداشتم

بی تو میگیره دلم پیش تو گیر دلم

هرکجا باشی بدون بی تو درگیره دلم

تو بگو هستی و هستم عشق من کم نشداصلا

اون دوتا چشمای نازت بزار دنیام بشه رسما

(مگه نمیدونی تو عشقی ولی نمیمونی تو

مگه نمیدونی دیگه حالی نداره این زندگی بی تو

چشمای تو شب و روزمه بذار اینو بدونن همه

شب و روزم دیدن تو واسه چشای این دیوونه کمه)۲

بی تو میگیره دلم پیش تو گیره دلم

هر کجا باشی بدون بی تو درگیره دلم

تو بگو هستی و هستم عشق من کم نشد اصلا

اون دوتا چشمای نازت بزار دنیام بشه رسما .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی