اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ

تکست آهنگ,تکست آهنگ پاپ,تکست آهنگ های جدید, تکست آهنگ جدید ایرانی و خارجی,اِف تکست.

اِف تکست آهنگ : مرجع تکست آهنگ جدید ایرانی که شامل آهنگ های پرطرفدار فارسی میباشد. در اینجا شما متن آهنگ های جدید را در صفحه ی اول مشاهده میکنید. برای دسترسی به متن آهنگ خواننده مورد نظر خود از قسمت جستجو یا دسته بندی سایت استفاده کنید.

  • ۱
  • ۰

حیف این عشق هادی رضایی

متن آهنگ هادی رضایی به نام حیف این عشقx

تو بدون من نمیتونی تو رو میشناسم حواستو کلا اینجاست پیش من نگو نه

نمیاری تو بی من دووم  نه

تو گفتی شنیدم حالت خوبه این دروغه

این حرفا رو میگی وقتی دورت شلوغه

میدونم تنها میشی دل تو خونه

(دلم میگه تو دلت اینجاست حسم دروغ نمیگه

تو قلب و روحت همینجاست فکرتم با من یکیه

آخه اینم زندگی که درست کردیم ما ببینش

حیف این عشق )۲

معطل نکن خودتو دیگه بیشتر عمدا اذیت نکن

تو این علاقه تو نسبت به من کم نکن عزیزم

دیگه بدتر نکن اگه سخت میگذره اگه تو سرت هوای عشقمون میزنه

اگه دلت هنوزم اینجاست و نزدیکمه عزیزم بیا تا دیر نشه

(دلم میگه تو دلت اینجاست حسم دروغ نمیگه

تو قلب و روحت همینجاست فکرتم با من یکیه .

آخه این زندگی که درست کردیم ما ببینش حیف این عشق)۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی